Nova web Club Alpí Palamós 2024

L'any 2005 es va decidir obrir un nou mitjà de comunicació: El web del Club Alpí Palamós.

La funció principal havia de ser d'hemeroteca digital, emmagatzemant el màxim d'informació de les activitats que organitzàvem a partir d'aquell moment. Alhora també havia d'esdevenir una manera de donar-nos a conèixer a l'exterior.

A finals de l'any 2014, tot just abans del 25è aniversari, amb gairebé 200 articles penjats, es va fer una primera actualització.

L'any 2019 es va decidir renovar totalment la seva configuració canviant de proveïdor amb un contingut d'uns 100 articles.

L'any 2023 va acabar contenint 50 articles.

Després de mesos de treball conjunt entre la Junta Directiva i l'empresa local Serveis Telemàtics Palamós(STP), ens plau anunciar-vos que tenim enllestit el nou web del Club Alpí Palamós.

Hem apostat per un nou espai virtual, amb una nova configuració, que destaqui la diversitat i pluralitat de la nostra entitat. Com veureu hem intentat que sigui un format més funcional, visual, intuitiu, àgil i alegre. L'objectiu principal és que ens el sentim nostre. També s'ha volgut potenciar el contingut audiovisual amb part del material que s'ha anat editant ens els darrers anys.

L'hem volgut activar amb els continguts més recents. De moment no hi és tot, demana moltes hores de dedicació i en els propers mesos s'aniran carregant articles d'anys anteriors.

Tipus de Noticies