• Club Alpí Palamós

Fitor nevat març 2010

Recull històric

L'acte fundacional vingué precedit per les trobades de diferents persones a la botiga d'articles de muntanya de Jose Elorriaga (IRCA). Gent que feia activitats per separat contactaren i decidiren constituir una associació.

Tot seguit es va fer una convocatòria pública i el 12 de Gener de 1991 un grup de 20 persones es va aplegar al C/ ample, 60 per tal de signar l'Acta de Constitució i els Estatuts d’una nova entitat: El Club Alpí Palamós.

Seria prou llarg nomenar tots els qui han estat membres en algun moment, però tots han aportat il·lusió i ganes de gaudir amb les diferents activitats que s'hi han dut a terme.

Cim del Gra de Fajol

Sortida social 25è aniversari CAP

Organitzadors Marxa dels Traginers

Els primers locals van ser a la Parròquia de  Santa Eugènia de Sant Joan, cedits pel Mossèn Gumersind.

Després d'aquesta provisionalitat, la         insistència davant el Regidor d'esports de l' Ajuntament de Palamós va donar fruit i s'aconseguí a principis de 1992 poder disposar d'un local dins les instal·lacions municipals del Club de Tennis.

La situació precària de l'indret va fer que l'any 2003 acceptéssim la proposta del Departament d'Esports per tal d'ubicar-nos dins el Pavelló Esportiu Municipal on tenim l'actual local.

Fes-te sòcia/soci
Marxa Traginers