• Club Alpí Palamós

Jornades de Muntanya i Natura

Seguint amb la nostra línia d'apropar i difondre la muntanya i el patrimoni natural, s’han organitzat des de l’any 2007 fins l'any 2018 les 12 edicions de les “Jornades de Muntanya i Natura”, que inclouen projeccions d’audiovisuals, personatges destacats, xerrades i activitats a l’aire lliure.

Anteriorment ja s'havien dut a terme, però només en format d'audiovisual amb el seu protagonista.

Aquestes jornades es composen per un cicle d’entre 4 i 6 activitats, totes obertes i gratuïtes, relacionades amb gestes esportives destacades en l’àmbit de l’esport de muntanya català i internacional, aventures i estades de membres del nostre club arreu del món, actes per la promoció i difusió de valors entorn la coneixença i protecció del medi ambient i una peça audiovisual de tipus pel·lícula o documental.

Aquestes activitats s'han dut a terme a la tardor, els mesos de setembre, octubre i novembre.

Cartells Jornades de Muntanya i Natura

MEMÒRIA SOCIAL

La memòria social intenta recollir els valors que prevalen en el sí de l’entitat, valorats des de diversos àmbits, tant pel que fa a les activitats esportives i físiques com les que fan referència a actes socials i culturals, de manera que mitjançant aquest compendi es fa evident la salut i la identitat del club.

Com a entitat estem integrats en la Federació d´Entitats Excursionistes de Catalunya a nivell nacional (FEEC), en la Federación Española de Deportes de Montaña y Escalada (FEDME) a nivell estatal i en la Union International Alpine Association (U.I.A.A.)a nivell internacional.

També formem part del Consell de Cooperació del Consorci de les Gavarres a nivell local.

Fes-te sòcia/soci
Marxa Traginers