9a Marxa dels Traginers 2012

Per 9è any consecutiu s’ha tornat a celebrar la ja tradicional Marxa dels Traginers. Amb una temperatura agradable i un dia ennuvolat,els 767 marxaires inscrits han gaudit d´unes condicions climatològiques ideals.Destacar que un cop finalitzada, a mida que anaven arribant al lloc d’esmorzar,s’ha anat obrint el dia i ens ha regalat un bon sol de tardor. La participació d´enguany ha estat la màxima assolida en el decurs de tots aquests anys.

Amb l’organització del Club Alpí Palamós i el suport del Departament d´Esports i l´Àrea de Medi Ambient de l´Ajuntament de Palamós, ha transcorregut aquesta edició amb absoluta normalitat.Els 2 itineraris marcats de 7km i 15 km oferien la possibilitat de visitar la Vall de Bell-lloc i d’altres punts d’interès patrimonial,etnogràfic i natural inclosos en l´Espai d’interès natural de les Gavarres.

Com a novetat,des de la mateixa sortida a Can Pere Tià s’havia d’optar per l’itinerari curt o bé l’itinerari llarg.Una altra variant,com cada any, es dóna al traçat llarg que passava pel Puig d´en Boix,el Puig Antoniet,l’església vella de Sant Mateu de Vall-llobrega,el Mas Torroella de Mont-ras,la font del Mas Carrony,el Mas Carrony i una variant al Puig Ribot.

A l’arribada tothom ha rebut un obsequi commemoratiu i ha pogut degustar un suculent entrepà de botifarra calenta o embotit fred,acompanyat per un bon vi de la zona o d’altres begudes.

L’elevada presència de gent ha tornat a posar a prova a nivell organitzatiu tant la zona d’inscripcions,els 5 punts de control i avituallament o el lloc d´esmorzar.Tot i això,l’excel·lent tasca portada a terme pels companys/es del Club Alpí Palamós ha reeixit i l’esforç s’ha vist recompensat.

Volem agrair els nostres patrocinadors : Urbaser,Hutchinson i la botiga Zisko Natura(representant de Patagonia a Palamós).
Hem comptat amb la col·laboració de : l´A.D.F. Gavarres Marítima, Creu Roja Palamós i Hutchinson.
Els nostres proveïdors han estat : La Impremta S.C.,La Fleca de l’Empordà,Vins Can Mas,Carns Arnall i Coca-Cola.
La difusió dels actes ha anat a càrrec de Ràdio Palamós,T.V. Costa Brava i el Punt Avui.