Curset curses d'orientació 15/30-09-2017

El proppassat divendres 15 de setembre , dins de les jornades de muntanya i natura, el club va poder iniciar el seu camí cap a les proves d’orientació i raids de muntanya.

A la biblioteca Lluís Barceló i Bou, de la mà d’en Carles Domingo, raider del equip Aventura X_perience i campió de la Copa Catalanya de btt-O, es va fer una Master Class sobre les curses d’orientació. Es va començar per les nocions més bàsiques de simbologia, entrenament, alimentació fins a acabar realitzant uns exercicis pràctics sobre mapa entre tot els assistents per decidir els recorreguts més ràpids, el que va generar molt bon rotllo entre tots.

Aquesta formació interessant per grans i petits, es va veure complementada amb la jornada pràctica d’orientació del dia 30 de setembre formant part dins de les jornades de muntanya i natura amb l’activitat “Practiquem l’Orientació a Palamós”.

L’activitat va consistir en aplicar els coneixements que ens havia explicat en Carles quinze dies abans. De manera que amb el mapa que havia encarregat el club, es van col·locar diverses Balisses en funció a la categoria que triaves (curta o llarga) i els participants les havien de trobar. L’activitat, malgrat la pluja, va ser un èxit, aconseguint atraure més de 90 amics amb edats molt diverses.