Nou maillot B.T.T. Club Alpí Palamós 2009

El diumenge 13 de setembre de 2009 es va fer la sortida de grup per tal d'estrenar el nou maillot amb els colors del nostre Club.

El recorregut anomenat el trèbol del Montgri, transcorre íntegrament en aquest Massís. Surt de Torroella de Montgri seguint fins la desembocadura del riu ter. Continua pel passeig de l'Estartit, anant a buscar el camí vell que porta fins a Torroella pel vessant sud del Massís. Des d'aquí va cap a Ullà, entrant fins a Santa Caterina. A partir d'aquest punt recula per agafar la pista fins Bellcaire i Sobrestany. Entra pel camí de les dunes i des del coll anem cap a l´est,tornant a sortir per la ruta del vent. Seguidament trobem el camí de L'Escala a L'Estartit, tornant en direcció a Roca Maura. Passem per la Torre Moratxa, anant a trobar altre cop el coll de Les Dunes. Baixem per acabar arribant a Torroella:

Ruta integral Trèbol del Montgri(Baix Empordà)

Tipus de Seccions