Ha mort Jose Elorriaga, primer President del Club Alpí Palamós

Ens ha deixat aquest mes de febrer el primer President del Club Alpí Palamós, José Antonio Elorriaga Porcel, Jose pels amics.

Des de la seva petita botiga de venda de material de muntanya a Sant Joan, va ser un pioner en la venda per catàleg, quan aquí aquest sistema era desconegut.

Fou un reconegut guia de muntanya en la seva estada durant anys a Bolívia. Va donar el primer impuls a la creació del Club Alpí Palamós amb un grup de gent que tenia ganes de viure la muntanya. En fou President un any(1991-1992).

Es va embarcar en moltes iniciatives personals i fou un autodidacta. Són recordades alguna de seves experiències com ara els vols en globus.

Si passeu per la carretera a l'alçada dels semàfors de l'Estanc de Sant Joan, podreu veure una porta amb un piolet incrustat, aquí hi va viure molts anys i hi tenia un taller.

El vam poder convidar l'any 2015, en la commemoració del nostre 25è aniversari, i hi vam compartir moltes anècdotes. Apareix en el document realitzat per en Josep Serra Del mar al cel, del mar al cim.25 anys del Club Alpí Palamós.

Descansa en pau Jose.

Tipus de Noticies