12a Marxa dels Traginers 2015

En un matí de diumenge emboirat,però amb una temperatura molt agradable,s'ha celebrat aquest 8 de novembre la 12a edició de la tradicional Marxa dels Traginers.La participació s'ha enfilat fins els 819 marxaires inscrits.

Amb l’organització del Club Alpí Palamós i el suport del Departament d´Esports i l´Àrea de Medi Ambient de l´Ajuntament de Palamós.Els 2 itineraris marcats de 7km i 19km oferien la possibilitat de visitar la Vall de Bell-lloc i d’altres punts d’interès patrimonial,etnogràfic i natural inclosos en l´Espai d’interès natural de les Gavarres.

L´itinerari llarg ens portava a visitar la resclosa del del Molí del Mas Xifra d´Avall,l'Ermita de Bell-lloc,la Font de Bell-lloc,el Moli del Canyadell,el Mas Ribot,la Vall de s'Orinella,la Ganga,l'església de Santa Coloma de Fitor,el Pla del Descàrrec,el Puig Ribot,les Inscultures del Montagut Petit,el Dolmen i el Puig de Montagut,el Castell de Vila-romà.

A l’arribada tothom ha rebut un obsequi especial commemoratiu d'aquesta diada,consistent en una samarreta de color blau amb l'anagrama de Traginers. Com sempre tothom ha pogut degustar un bon entrepà de botifarra calenta o embotit fred,acompanyat per un bon vi de l´Empordà i d’altres begudes.Enguany per celebrar el nostre 25è aniversari hem regalat molts quilos de caramels i gominoles.
A  nivell logístic i organitzatiu hem comptat amb la presència de 5 punts de control i avituallament i 1 control de pas.Com ja és habitual,estratègicament,disposàvem de 2 dotacions de l'ADF Gavarres Marítima i Creu Roja per garantir la seguretat dels participants ens punts de díficil accés.Tot i això, com sempre l’excel•lent tasca portada a terme pels companys i companyes del Club Alpí Palamós ha vist recompensat tot l´esforç.
Estem molt agraïts per la confiança que ens fa any rera any un grup de persones molt fidel i d´altres que s´hi van afegint en cada nova edició per gaudir amb nosaltres d´aquest tipus d´activitat.

Volem agrair els nostres patrocinadors : Urbaser,NHBH Hutchinson i Focus Engelhorn Paisatge.
Hem comptat amb la col•laboració de : l´A.D.F. Gavarres Marítima, Creu Roja Palamós i NHBH Hutchinson.
Els nostres proveïdors han estat : La Impremta S.C.,La Fleca de l’Empordà,Vins Can Mas,Carns Arnall,Coca-Cola,Fruites González,Haribo i Celler de Can Sais.La difusió dels actes ha anat a càrrec de Ràdio Palamós,T.V. Costa Brava i el Punt Avui.