Neteja camins nevada 08-03-2010

Hem començat les actuacions de neteja i desbrossament previstes després dels efectes de la nevada.

Amb la coordinació de l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós i la participació de diferents associacions (A.D.F. Gavarres Marítima, Club Alpí Palamós, Club de Rem, Associació d´Amics de la Bell-lloc i Urbaser), s'han concretat actuacins de neteja forestal :

Per tant, des del Club Alpí Palamós com a col.lectiu directament afectat pels efectes de la nevada del 8 demarç, US DEMANEM EL VOSTRE AJUT donant un cop de mà, i així intentar normalitzar el nostre entorn natural més proper.

-Es vol que la feina sigui prou important i així, ajudar a recuperar l'estat dels nostres boscos i camins. Actualment s'hi està actuantdes de diferents administracions. Tot i això,la magnitud de les destrosses és tan important,que no donen l´abast.

La primera actuació fou el dissabte 27 de març, en el traçat previst del proper Itinerari Megalític (16 de maig).
La segona actuació va ser el dissabte 10 d´abril a la Vall de Bell-lloc (Castell de Vila-romà,camí de la Font de Bell-lloc fins al Castell).

La tercera actuació va tenir lloc el dissabte 17 d´abril a la Vall de Bell-lloc(Castell de Vila-romà, P.R. del Castell fins el Pas de l'Arbre Blanc).

La 4a actuació s'ha fet durant el dissabte 1 de maig a la Vall de Bell-lloc (camí de la font de Bell-lloc, Castell de Vila-romà i P.R. del Mas Ribot al Pas de l'Arbre Blanc).

Neteja nevada 08-03-2010 sector Vall de Bell-lloc