5a fase neteja Castell de Vila-romà 2010

El dissabte 30-10-2010 es va poder portar a terme la 5ena fase de neteja del Castell de Vila-romà.

La gent del Club Alpí Palamós, amb els voluntaris i el suport logístic de l´A.D.F. Gavarres Marítima i la col·laboració de l´Àrea de Medi Ambient,han tornat a actuar en l´entorn d´aquest bé patrimonial.

Les destrosses de la nevada del 8 de març del 2010 encara eren ben visibles,tot i haver-hi actuat diverses vegades. Tot i això, el nombrós grup humà del Club Alpí Palamós unit al material especialitzat de l´A.D.F. Gavarres Marítima i a la biotrituradora enviada des de l´Àrea de Medi Ambient,van aconseguir netejar i trossejar un radi molt ample.

Val a dir que el canvi en la propietat de la finca del Castell de Vila-romà ha estat receptiva a la tasca efectuada en aquests darrers anys en aquest sector. Això ha fet que poguéssim rebre l´autorització pertinent per poder actuar en la finca.

Volem agrair la seva bona predisposició.

Des del Club Alpí Palamós valorem molt positivament la tasca desenvolupada. Esperem seguir en aquesta línia per tal de poder recuperar aquest Bé Cultural d´Interés Nacional.