Bitàcola Bike 2018

El dissabte 16 de juny del 2018 a les 8:30h del matí es va celebrar la primera roadbook del Club Alpí Palamós, la Bitàcola Bike.

Per primer cop el club organitzava una prova d'aquesta modalitat. Varem organitzar dos recorreguts, un de 20km i 400mD+, i un altre de 40kmi 900 D+.Per dur-la a terme els participants havien de seguir les instruccions que els facilitava un llibre de ruta anomenat Roadbook.

Van participar 19 equips, formats per grups d'una quatre persones, onze a la ruta curta i vuit a la llarga. Varen realitzar la prova tant gent experimentada com gent que no havia fet mai cap cursa d'aquesta modalitat.

Els guanyadors de la primera edició de la BITÀCOLA BIKE2018 varen ser l'Andorrà Jordi Pujol en la prova llarga i l'equip Goxtremen la curta.

Un cop finalitzada, després dels comentaris positius dels participants, va quedar clar que l'any següent s'havia de repetir. A més, es farà un pas endavant, i es crearà una lliga de Roadbooks amb els clubs de les poblacions més properes, els de Palafrugell, Santa Cristina d'Aro i Torroella de Montgrí.