En Francesc Francès escollit nou Veguer de la regió II 2013

El nostre company Francesc Francès Àvila va ser escollit el divendres 26 d'abril de 2013 com a nou Veguer de la regió II de la federació d´entitats excursionistes de Catalunya (FEEC). Aquesta regió integra els centres excursionistes de les comarques gironines de l'Alt Empordà, Baix Empordà, Garrotxa, Gironès, Pla de l'Estany i Selva.

És la primera vegada que un soci del Club Alpí Palamós esdevé el màxim representant de totes les entitats excursionistes de la demarcació de Girona.

L'elecció del nou Veguer va ser proclamada per unanimitat de tots els representants assistents a l'assemblea de Banyoles. L'acompanyarà en el seu mandat en Pere Serrats del Centre Excursionista de Caldes de Malavella com a Sots-veguer i en Ramon Boix continuarà essent el secretari.

Des del Club Alpí Palamós ens felicitem per la seva designació i li desitgem que tingui molta sort.