REPORTATGE De 0 a 6856 - RETORN A AMA DABLAM

De 0 a 6856 - RETORN A AMA DABLAM

Una expedició del Club Alpí Palamós intentarà coronar el pic de l’Ama Dablam, a l’Himàlaia, de més de 6.800 metres d’altura. Es tracta de Jesús Correa, Lluís Martí i Violeta León, que aquest divendres marxaran ja cap a Nepal. Els tres alpinistes, que porten tot l’any preparant-se per aquesta fita i que, entre d’altres, van pujar recentment al Cervino, una de les muntanyes més emblemàtiques dels Alps, ho expliquen en un nou vídeo de Ràdio Palamós. S’anomena 'De 0 a 6856. Retorn a l’Ama Dablam’ recordant que un altra expedició del Club Alpí ja va fer el cim d’aquesta muntanya a finals dels anys 90.

El vídeo és un treball de Carlos Ribas i Carles Pastor i el trobareu a
www.palamoscomunicacio.cat
en aquest mateix web de Palamós Comunicació (sota la secció de vídeos) podreu seguir també el dia a dia a temps real de la expedició, ja que portaran un dispositiu que permetrà seguir-los via satèl·lit.