NOVES DESSUADORES DEL CLUB ALPÍ PALAMÓS

El Club Alpí Palamós ha decidit fer una dessuadora esportiva amb la caputxa contrastada. Portarà el logotip del Club al pit i el nom del mateix al braç com podeu veure a la imatge.

El preu és de 20€ pels socis i 28€ pels no socis.

Hem fet un formulari perquè pugueu demanar-les de forma més còmode. Teniu fins el dia 10 de juny per demanar-la i a partir d'aquesta data farem la comanda amb totes les que s'hagin encarregat. Deixem les talles S, M, L, XL i 2XL a la recepció del Pavelló d'esports de Palamós per si algú se la vol provar abans.

També hi ha talles infantils i aquestes van per edats, ho veureu molt clar quan ompliu el formulari per fer la vostra comanda.

Comandes via mail (comunicacio@clubalpipalamos.cat) o amb el següent formulari online:https://docs.google.com/forms/d/1ySpjwCDmYXGWSssuw2VFksLEPw_sT41hYsi_NknuRnU/viewform

Quan arribin us enviarem un correu per avisar i es pagaran al recollir-les.

Per a qualsevol dubte: comunicacio@clubalpipalamos.cat