2a Caminada popular "Dia Mundial sense fum" 2011

Amb motiu de la celebració del Dia mundial sense tabac, el Comitè Hospital sense fum de l'Hospital de Palamós, amb la col.laboració del Club Alpí Palamós, organitza el proper dissabte 4 de juny al matí, una caminada al paratge de Castell sota el lema "Canviem tabac per natura".

Es tracta d'una activitat gratuïta adreçada a tot el personal de tots els centres i serveis de l' Hospital de Palamós i als socis i simpatitzants del Club Alpí Palamós.

Farem una caminada tranquila, d'unes 3 hores de durada, amb sortida a les 9 del matí del pàrquing de la Platja de Castell (gratuït).

Podeu venir-hi acompanyats dels vostres fills i filles, família, amics....
Cal que porteu menjar i beguda, perquè a mig camí ens aturarem a "Roques d'Ase" per esmorzar i gaudir d'una magnífica vista.

En l'enllaç adjunt de sota hi trobareu el mapa del recorregut.

US HI ESPEREM !!!

Comitè hospital sense fum i Club Alpí Palamós