Nou web Club Alpí Palamós 2014

Tenim una molt bona notícia,després de setmanes treballant-hi,ja està activat des d'aquest mes de març del 2014 el nou web del Club Alpí Palamós: http://www.clubalpipalamos.cat/

Seguint amb la darrera versíó de software del programari lliure Joomla!2.5.19,veureu que amb el nou format s'ha modernitzat l'aparença i s'han endreçat les diferents categories.

Durant l'any 2005,amb el creixent desenvolupament de les vies comunicatives,vam creure oportú obrir un portal integral informatiu de totes les nostres activitats..En el decurs d'aquests anys s'hi han abocat moltes hores d'esforç per tal d'enriquir i mantenir actualitzat aquest canal. El resultat fins a dia d'avui han estat els gairebé 200 articles que hi trobem publicats i una gran quantitat d'enllaços d'interès.

Web CAP antiga 2005

Com sempre,qualsevol soci o sòcia pot demanar fer-hi modificacions,incorporar-hi novetats i penjar-hi reportatges o articles.Tot i ser un espai més oficialitzat que el grup que tenim obert del Club Alpí Palamós al facebook(on tothom hi pot interactuar i penjar el que vulgui),això no treu que es pugui anar aportant continguts i anar eixamplant el servei que es dóna als associats i simpatitzants.

Aquest és un pas previ previst,abans de la celebració del 25è aniversari de la nostra entitat l'any vinent.

Volen agrair l'excel·lent tasca dels nostres companys i tècnics informàtics,Francesc Tauler i Pere Minobas.Sense les seves moltes hores de dedicació no hagués estat possible aquesta renovació.

Esperem que aquesta eina segueixi esdevenint una finestra identificativa oberta a l'exterior i de referència per a tots nosaltres.