RECULL HISTÒRIC CLUB ALPÍ PALAMÓS

L´acte fundacional vingué precedit per les trobades de diferents persones a la botiga d´articles de muntanya de Jose Elorriaga (IRCA). Gent que feia activitats per separat contactaren i decidiren constituir una associació.
Tot seguit es va fer una convocatòria pública i el 12 de Gener de 1991 un grup de 20 persones es van aplegar al C/ ample,60 per tal de signar l´Acta de Constitució i els Estatuts d´una nova entitat : El Club Alpí Palamós.

Es va nomenar la primera Junta directiva :
-President: Jose Elorriaga Porcel
-Sots-President : LLuís Ropero Civico
-Secretari : Miquel Angel Romero Ruiz
-Tresorer : Ramón Zamora Hernández
-Vocals : Gabriel Tejada Gómez,Albert Segués Sais,Jordi Serra Mateu i Miquel Alsina Giró.

Després d´un curt periode de presidència ,en l´Assemblea del dia 25 de Gener de 1992, foren escollits com a nou President l´Albert Segués i com a Tresorer en Rafa Morillas.

L´any 1998 es procedí el relleu de president i va recaure en l´Enric LLàtzer. El secretari des d´abans d´aquesta data és en Jesús Correa.

Durant els anys 2003 i 2004 en fou Tresorer l´Adrià Mascort i des del 2005 va exercir aquest càrrec en Joan Ferrer.
A l´Assemblea Extraordinària del 2 de juliol del 2005 es va escollir com a President en Pere LLauradó i com a Sots-President en Miquel Angel Romero.El setembre del 2006 es va designar en Zisko Rodriguez com a Sots-President.

A l´Assemblea General del dia 18 de setembre del 2009 es va escollir de nou com a President en Pere LLauradó i com a Sots-Presidents en Zisko Rodríguez i Rafa Morillas. Els nous Sots-Presidents són en Jesús Correa i LLuís Viñals. En Jesús Correa segueix com a Secretari i la Maribel Morillas passa a ser la nova Tresorera.

Seria prou llarg nomenar tots els qui han estat membres en algun moment, però tots han aportat il.lusió i ganes de gaudir amb les diferents activitats que s´hi han portat a terme.

Les dades identificatives i registrals són les següents :
-N.I.F. G-17315292
-Número Secretaria General de L´Esport de la Generalitat 06933
-Número Federació Entitats Excursionistes de Catalunya 0817044
-Número Registre d´entitats de l´Ajuntament de Palamós 049,foli 049,data 17-12-87.
-Número cens d´organitzadors d´activitats físicoesportives en el medi natural C-174.

Els primers locals van ser a la Parròquia de Santa Eugènia de Sant Joan,cedits pel Mossèn Gumersind. Després d´aquesta provisionalitat,la insistència davant el regidor d´esports va donar fruit i s´aconseguí a principis del 1992 poder disposar d´un local dins les instal.lacions municipals del Club de Tennis. La situació precària de l´indret va fer que l´any 2003 acceptéssim la proposta del Departament d´Esports per tal d´ubicar- nos dins el Pavelló Esportiu Municipal on tenim l´actual local