Benvinguts a la web del Club Alpí Palamós

Som una associació excursionista del municipi de Palamós que vol conèixer,viure,gaudir, respectar i apropar la muntanya i el patrimoni natural.Tot això ho fem mitjançant la pràctica activa de diferents modalitats culturals, lúdiques i esportives.

Qualsevol persona hi és benvinguda. Des de qui camina per les Gavarres,s´acosta als Pirineus o es vol embarcar en una expedició alpina a qualsevol racó del món.

Com a associació estem integrats en la Federació d´Entitats Excursionistes de Catalunya(F.E.E.C.) a nivell nacional,en la Federación Española de Deportes de Montaña y Escalada (FEDME) a nivell estatal i en la Union International Alpine Association(UIAA) a nivelll internacional.

Formen part del Consorci de les Gavarres en l´àmbit local.

Recomanem a totes les persones que vulguin fer aquest tipus d´activitats que es federin. Per això,és indispensable ser soci d´una entitat excursionista. La seguretat a muntanya és inexcusable i la cobertura federativa és un aval imprescindible.

Ens podeu trobar també al nostre grup al Facebook : https://www.facebook.com/clubalpipalamos/