•  Les sortides són susceptibles de canvi o anul·lació.
  • Els participants de totes les sortides han d'estar federats, en cas de no ser així, caldrà disposar d'una llicència temporal per a cada activitat (s'haurà de sol·licitar amb prou antel·lació).
  • Podeu contactar amb nosaltres al nostre local, situat dins del pavelló esportiu municipal, els divendres a partir de les 22 hores.

Correu Imprimeix

Esdeveniment

Títol:
Excursió circular per Les singles de Tavertet i Sot del Balà
Quan:
18-06-2017 - 18-06-2017
Categoria:
Sortida Social

SORTIDA CIRCULAR PER :  SOT DE BALÀ i PUIG DE LA FORÇA

La sortida es realitzarà el diumenge 18 de juny. El punt de trobada a Palamós serà al camp de futbol a les 7h del matí.

Activitat: Sortirem des del pàrquing de l’embassament de Sau, just al canto del club nàutic Sau, a les 9h del matí. Primerament ens dirigirem cap a la Llera del Sot de Balà per poder pujar fins al Morro de l’abella (opcional) on podrem gaudir d’unes panoràmiques increïbles.

Tot seguit, posarem rumb cap el Camí dels cingles per poder accedir al Salt del Molí-Bernat. Un cop fetes les fotos corresponents continuarem per pujar al Molí-Bernat fins a la població de Tavertet. Allà podrem reomplir les cantimplores ja que hi ha una font pública o l’opció de comprar quelcom als restaurants/bars del poble.

Un cop hàgim dinat,seguirem la ruta pel Puig de la Força fins arribar de nou al pàrquing.

12.1km amb un desnivell acumulat de 820m

Requisits :La ruta està calculada per fer-la en 7 hores amb una dificultat mitja-alta per tan cal tenir una bona forma física i estar acostumat a fer pendents ,tan de pujada com de baixada. Cal portar un calçat adequat per tal de no relliscar entre les roques i els pendents de baixada. No s’accepten mascotes ja que la ruta hi ha punts on és difícil pels animals.

Material necessari: Esmorzar, dinar, bon calçat, gorra, crema solar, aigua mínim 1’5L, bastons.

La data límit per confirmar assistència  és el 17 de juny, i ho podeu fer a través de telèfon : Sandra 656 40 93 49 o Rafael 682 79 51 17

TOTS ELS PARTICIPANTS DE LA SORTIDA CALDRÀ QUE ESTIGUIN FEDERATS ,en cas de no ser-ho podran demanar una assegurança per un dia. Cal posar-se en contacte amb un mínim d’un dia antelació  a : secretaria@clubalpipalamos.cat (Jasmina Batlle).