•  Les sortides són susceptibles de canvi o anul·lació.
  • Els participants de totes les sortides han d'estar federats, en cas de no ser així, caldrà disposar d'una llicència temporal per a cada activitat (s'haurà de sol·licitar amb prou antel·lació).
  • Podeu contactar amb nosaltres al nostre local, situat dins del pavelló esportiu municipal, els divendres a partir de les 22 hores.

Correu Imprimeix

Esdeveniment

Sortida nocturna Llàgrimes de St.Llorenç
Títol:
Sortida nocturna Llàgrimes de St.Llorenç
Quan:
12-08-2016 - 13-08-2016 20:00 h
Categoria:
Sortida Social

SORTIDA  LLÀGRIMES DE SANT LLORENÇ

Data:                                  Divendres 12 d’agost

Tipus:                                 Sortida familiar

Nivell:                                 Senderisme, apte per nens.

Durada:                             1’5h/2h aprox

Desnivell +:                        300m

Recorregut:                       Circular de 8km.

Contacte/inscripció:           social@clubalpipalamos.cat

Descripció de la ruta:

Ens trobarem el divendres a les 20h al pàrquing de la platja de Castell. Allà iniciarem una ruta circular que ens portarà per corriols poc utilitzats i algun dels petits cims/puigs tant propers com desconeguts per la majoria de nosaltres, i que el Club Alpí Palamós va retolar el passat 2015 durant les activitats del 25è aniversari. La ruta durarà entre 1h30min i 2h, i serà senzilla i apte per a tots els públics, però caldrà portar frontals per quan comenci a fosquejar.

Arribarem a la platja de Castell a punt per sopar, fer una remullada i veure com cauen les llàgrimes de Sant Llorenç (Puja d’estels). Tothom es porta el seu sopar (que deixarem als cotxes mentre fem la ruta). El Club Alpí de Palamós hi posarà beguda (si algú vol alguna beguda concreta que se la porti també) i un xic de pica pica per a tothom.

Recorda que:

·         Cal dur frontal per quan fosquegi.

·         Durant el camí cadascú es portarà aigua o beguda suficient per fer tot el recorregut.

·         Cal dur el sopar que el deixarem als cotxes per quan tornem de la ruta.