Marxa dels traginers

9a Marxa dels Traginers 2012

DIA :                         DIUMENGE 4 NOVEMBRE DE 2012.

LLOC :                      CAN PERE TIÀ(AL COSTAT DE LA FÀBRICA HUTCHINSON).

HORA :                      A PARTIR DE LES 8h. DEL MATÍ.

INSCRIPCIONS AVANÇADES :  Per agilitzar la vostra inscripció,podeu descarregar-vos la butlleta d´inscripció(us poseu a sobre la foto,cliqueu amb el botó dret,us la descarregueu al vostre ordinador i després us la podeu imprimir) clicant aquí : https://picasaweb.google.com/clubalpi/InscripcionsIComArribarMarxaDeTraginers#

Després l´ompliu a casa i la lliureu el dia de la Marxa a l´organització.

COM ARRIBAR-HI :Pels que vingueu de fora,si veniu des de Sant Antoni/Calonge,és aconsellable agafar la sortida 326 de l´autovia C-31 i després continuar per la rotonda de la benzinera Galp,creuant pel pont pel damunt la C-31 en direcció a Vila-romà.Si veniu des de Palafrugell,cal agafar la sortida 326 que desemboca a la rotonda on hi ha l´estàtua i continuar en direcció cap a Vila-romà.

Pels que vingueu des del municipi de Palamós,a més podeu anar per les rotondes del polígon industrial de Sant Joan properes a la I.T.V., i creuar el pont pel damunt la C-31 en direcció a Vila-romà.També podeu accedir-hi pel vial paral-lel a la C-31 que s´agafa a l´alçada de la gran rotonda situada prop de la sortida 325,venint des de Sant Antoni/Calonge.

Podeu consultar el croquis clicant el següent enllaç :                      https://picasaweb.google.com/clubalpi/InscripcionsIComArribarMarxaDeTraginers#

PÀRQUING :   Tots els vehicles podran aparcar dins del pàrquing de la fàbrica Hutchinson situada al costat de Can Pere Tià(sortida).

RECORREGUTS :     7Km i 15Km.

PREU :                    6€ PELS FEDERATS FEEC/FEDME(OBLIGATORI PRESENTAR TARJA).

8€ PELS NO FEDERATS.

ASSEGURANÇA :    A banda de l´assegurança de responsabilitat civil que sempre hem subscrit,segons el nou decret 58/2010 d´entitats esportives,estem obligats a assegurar a tots els participants amb uns capitals mínims que hem de complir.

HI HAURÀ AVITUALLAMENTS DURANT EL RECORREGUT. ESMORZAR I OBSEQUI A L´ARRIBADA.