3es Jornades de Muntanya i Natura 2009

Dins el marc de les 3eres Jornades de Muntanya i Natura el Club Alpí Palamós presenta amb el suport del Departament d'Esports, L'Àrea de Medi Ambient i el Departament de Cultura de l'Ajuntament de Palamós, les següents activitats :

PEL.LÍCULA  "5 DÍAS, UN VERANO"

DIJOUS 22 D'OCTUBRE DE 2009 A LES 22 HORES

CINEMA ARINCO

ENTRADA GRATUÏTA

Triangle amorós ambientat als Alps durant la dècada dels 30. Protagonitzada per Sean Connery i dirigida per Fred Zinnemann (director de pel.lícules guardonades amb l'Òscar com "Un hombre para la eternidad", "De aquí a la eternidad", "Chacal", "Solo ante el peligro"...)

AUDIOVISUAL  "CAMINANT PER TANZANIA"

DIVENDRES 23 D'OCTUBRE DE 2009 A LES 21,30 HORES

TEATRE-AUDITORI "LA GORGA"

ENTRADA GRATUÏTA

Muntatge d'en Joan Serratosa sobre l'estada d'alguns components del Club Alpí Palamós en aquest paradís de fauna i natura.

AUDIOVISUAL "ESCALADES EXTREMES" AMB L'ORIOL BARÓ

DIVENDRES 30 D'OCTUBRE DE 2009 A LES 21,30 HORES

TEATRE-AUDITORI "LA GORGA"

ENTRADA GRATUÏTA

L'Oriol és un dels joves alpinistes més compromesos amb l'estil i l'ètica de l'escalada. Destaquen les seves vies extremadament difícils en les muntanyes més inaccessibles d'arreu del món.

Juntament amb un dels millors alpinistes catalans del tots els temps, en Jordi Corominas, han protagonitzat alguns dels episodis més extraordinaris de l'alpinisme català i mundial :

•  La 1era ascensió a la cara oest del Siula Chico (6.265m.) en estil alpí als Andes Peruans. Premiada per la FEDME com la millor activitat de l'any 2007.
  • Les vies a la cara nord del Huascaran Sud (6.768m.) i a la cara sud del Nevado Copa (6.188m.), on van aconseguir 2 primeres ascensions en estil alpí als Andes Peruans.
  • La via a la cara oest del Gasherbrum IV (7.925m.) al Karakorum(Pakistan).
  • Una nova via a la vessant nord-est del Cerro San Lorenzo (3.705m.) a la Patagonia.

VI MARXA DELS TRAGINERS

DIUMENGE 1 DE NOVEMBRE DE 2009 A LES 8 DEL MATÍ.

SORTIDA DES DE CAN PERE TIÀ (COSTAT FÀBRICA HUTCHINSON).