JORNADES DE MUNTANYA I NATURA

El Club Alpí Palamós creu que una de les seves tasques com a entitat, és ajudar a conèixer, viure, gaudir, respectar i apropar la muntanya i el patrimoni natural a la ciutadania. En base a aquestes conviccions, s’organitzen anual i ininterrompudament des de l’any 2007, les “Jornades de Muntanya i Natura”, que inclouen projeccions d’audiovisuals, xerrades i activitats a l’aire lliure.

Aquestes jornades es composen per un cicle d’entre 4 i 6 activitats, totes obertes i gratuïtes, relacionades amb gestes esportives destacades en l’àmbit de l’esport de muntanya català i internacional, aventures properes de membres del nostre club, actes per la promoció i difusió de valors entorn la coneixença i protecció del medi ambient, i una peça audiovisual de tipus pel·lícula o documental.

Aquestes activitats es duen a terme que es duen a terme entre finals de setembre i principis d’octubre.

CONTACTA AMB NOSALTRES