L'Oriol Borràs a la PTL de l'Ultratrail del Montblanc 2015

L'edició del 2015 de la PTL la recordarà l'Oriol Borràs(Club Alpí Palamós) que,juntament amb en Dani Rodríguez(Club Egan),han unit esforços per participar amb l'equip anomenat Patagonia en la prova més dura de les que se celebren a l'Ultratrail del Montblanc. La PTL és una Ultratrail non stop molt exigent,sense balissaments,que gira al voltant del massís del Montblanc(França,Itàlia i Suïssa),amb 307km i 26.000m de desnivell+,s'ha d'afrontar amb total autonomia,sense assistències,cal tenir un currículum important en altres ultratrails i es disputa en equips de 2 o 3 persones(han d'arribar com mínim 2 plegats al final) i no es poden superar les 142 hores totals(gairebé 6 dies).

L'equip Patagonia ha obtingut una increible 31a posició final amb un temps de 140 hores 36 minuts i 5 segons. L'èxit d'aquesta prova ja només és finalitzar-la,donat que el percentatge d'abandonaments ha estat del 68%.Dels 107 equips tan sols han arribat 39 a la línea d'arribada de Chamonix.

L'equip Patagonia amb l'Oriol Borràs i en Dani Rodríguez  Arribada a Chamonix de l'Oriol i en Dani

Després de les participacions internacionals en Ultratrails de l'Oriol Borràs,el 2013 fent equip amb l'Àlec Ramon a la Transalpine run(8 etapes per Àustria,Alemanya,Itàlia i Suïssa amb 261km i 16.000m D+) i el 2014 en categoría individual en el Tor des Géants(330km i 24.000mD+ a la Vall d'Aosta circumval·lant els grans cims del Montblanc,Cerví,Monte Rosa i Gran Paradiso),enguany ha acabat completant el cercle de les gran proves d'ultrafons en muntanya europees.

Sortida PTL 2015